my life

my life

Tuesday, 5 July 2011

pRaktikal di FRI Kpg Acheh

meh sini aku nak crita sikit sal praktikal..aku la dok praktikal kat belah lumut..ntah la,lumut ka,sitiawan ka,manjung ka....ada aku kisah hahhaha...kat sini FRI Kpg Acheh adalh satu jabtan yg menjalankan penyelidikan ...sal ikan la...aku kan budak marin...aku lapor diri pada 30mei yang lalu la...nak taw tak apa tugasan pertanma aku wat?

Jeng3...
hehehe..selambar ja aku tidoq..mangkuk punya Sunset..sempat lg snap gambar aku huhuhu...kat sini aku dah 3 kali dah mai..sbb tue minat wat kat sini...staff2 dia sempoi2...tol...kawan2 pun ramai dr umt(mat,akim,fit nga bul)pastu uia(fiza ngan anis)tue uitm(aku,salwa.elly.ara n lah) sorang lg mai dr ump....

nie la kawan2 aku ceria and hepi semua...semua satu kepala...


tol tak aku ckp...
sek2 jate blako nie....
gotong royong

mariner is here!!!
baru2 nie kami da wat jamuan sempena besday ara dan mai...3 mggu lepas besday salwa...but

TODAY is My BIRTHDAY!!!5 JULY 2011!!!

kenangan yg best aku da lg 6 minggu untuk habiskan LI kat sini...t aku update lg noh sal praktikal...

No comments:

Post a Comment