my life

my life

Monday 18 July 2011

aku dan penang trip for TDBC


salam..hampir seminggu aku tak update kat blog nie...mukan pa,memang nak update tp dok tunggu member upload gambar kat FB nuh...nie da skit la crita..jumaat lepas aku g penang ngan member2 aku...mukan jalan2 biasa tp lawatan smbil belajar...perjalanan hampir 2 jam 30 minit gak la...kami g TDBC  ngan aquarium FRI Batu Maung
>>>gambar dulu....
                                                                        atas kapal tuna<<<
                                                        >>>sesi lawatan dalam kapal tuna<<<
 
                                    >>>ara mengantuk hahahhaa

                                                  kami budak marine<<<
                                            >>>seronok dapat penyu<<<
>>>minum lu...

tue je la..next aku akan update lg

No comments:

Post a Comment